martie 10, 2008

Bungee-jumping cu coarda vieţii


Şi tu crezi că poţi să te arunci oricând... Şi crezi că o să uiţi de tot atunci când vei zbura, crezi că o să te simţi liber, chiar dacă zaci în chingi.
Eşti orb, nu vezi în ce prăpastie vrei să te arunci?
Eşti surd! nu vrei să auzi sunetul ăsta rece care te cheamă spre nicăieri?
Eşti mut... nu vrei să imi vorbeşti...


Nu mă asculţi. Tu vrei să faci bungee-jumping cu coarda vieţii. Ai grijă să nu se rupă chingile. Ai grijă de unde vrei să te arunci, şi mai ales... ai grijă unde vrei să cazi.


Iar dacă asta vrei să faci, simte...

5 comentarii:

Anonim spunea...

Cand iesi cu mine la un suc ? Imi place ce scrii. As vrea sa te cunosc

Happilici spunea...

Mersi, dar crezi că îţi dai seama de cum scriu după doar două postări?

Anonim spunea...

ok, daca intru de acum in fiecare zi sa vad ce mai postezi iesi cu mine la un suc pe viitor ?

Happilici spunea...

De ce aş ieşi? Cred că nu am niciun motiv:)
Dacă îţi place cum scriu, şi vrei să îmi observi îndeaproape evoluţia (sau involuţia), vorbim aici.

Anonim spunea...

bine mai, o sa vorbim aici atunci. Mult succes!