octombrie 24, 2008

Viaţa mea


Viaţa e făcută din nimicuri. Nimicurile alea care contează atât de mult pentru suflet!
Câteodată, suntem fericiţi, alteori suntem atât de trişti încât nu vrem să ne mai gândim la nimic.
Stiţi ce înseamnă pentru mine viaţa?
Zâmbetele celor dragi mie, iubirea lui, înseamnă ploaia de dimineaţă care îmi strică freza îmbibată de fixativ şi soarele care mă mângâie vara pe spate. E toamna şi iarna şi vara.
E petrecerea aia fără sfârşit şi rimelul care a inceput să curgă, e muzica pe care o ascult , este cel mai frumos dans.

Îmi place să cânt, şi să visez, îmi place noaptea, îmi plac vrăbiuţele care îmi cântă zi de zi sub fereastră, îmi place sinceritatea.

Viaţa mea însamnă putere, convingere, puritate. Este adevăr.
Viaţa mea înseamnă fericire!

7 comentarii:

Happilici spunea...

thanx, paulo:)

Anonim spunea...

:)) ... ce tare
ma intreb daca a intzeles ceva ...
:*

Happilici spunea...

Probabil ca ii placea aspectul:D
Important e ca ii place.

Anonim spunea...

ce frumos, hapilici:)...esti o fericita ca gandesti, traiesti si simti asa...:)

Happilici spunea...

Mersi, deea. Mi'as dori mult ca si altii sa inceapa sa vada partea frumoasa a vietii

INeedADream spunea...

ai vorbit foarte frumos despre viata ta:) dragut blog, dragute cuvinte

Happilici spunea...

@ineedadream: mersi mult. te mai astept pe la mine.